
Здати Покришки З Кордом На Металобрухт І Переробку - Скільки Металу В Корді Від Колеса / Шини?
Один із найскладніших елементів утилізації автомобіля є переробка покришок. При правильному підході переробка гуми досить вигідна, тому що такої сировини величезна кількість. Однак існує невелика кількість підприємств, які займаються переробкою, відповідно пунктів прийомів покришок і ще менше. Через складність зі здаванням покришок їх використовують як елементи колгоспного декору на дитячих майданчиках та дачах.
Однак останнім часом з'явився інтерес до переробки шин через популяризацію та появу нового обладнання для переробки шин у сировину.
Самі корди в шинах виготовлені із прута високовуглецевої сталі. Це зумовлено тим, що в колесі необхідно використовувати жорсткий метал. Мінусом цього є вторинна переробка високовуглецевої сталі досить складно і спресувати місто у кубику чи брикети непосильне завдання.
Складністю переробки шин також є неможливість переробляти шини в крихту, тому що через наявність високовуглецевої сталі таке обладнання виходить дуже швидко з ладу.
Основними вимогами при здачі шин є частоти кордів, у яких відсутні залишки гуми та покришок.
Часто для автолюбителів восени та взимку стає гостро питання щодо утилізації покришок, які прийшли в непридатність і вже не можна експлуатувати. Насправді не так багато компаній займається переробкою та прийомом автомобільних покришок в яких містяться метал у вигляді сталевого дроту, який ще називають кордом. Корд необхідний для підтримки форми колеса та правильної геометрії, яка відповідає за безпеку та нормальну їжу автомобіля. Не так багато компаній, які купують автомобільні покришки і код, тому що переробка такого матеріалу вимагає великих зусиль і капіталовкладення, особливо на купівлю спеціалізованого обладнання для переробки автомобільних шин та відділення гуми та металу. Маючи величезний досвід у переробці металу та вторинної сировини наша компанія закуповує різні види металів, як чорних так і кольорових.